fredag 25. januar 2008

Sauens år!


Fant nettopp ut at jeg er født i sauens år, 1991. Lurer på hvorfor jeg ikke har funnet ut dette før! Det er jo egentlig ganske interessant å vite hvilket dyr som representerer det året du er født. Det må jo bli ganske mange dyr etterhvert! Og har dette dyret noe i det hele tatt noe å gjøre med deg som menneske? Representerer det deg som person på noen måte? Det burde jeg vel egentlig finne ut en gang.
Også har vi jo stjernetegnet mitt; Løven. Jeg må si at jeg synes ikke dette er den beste kombinasjonen av dyr. Sau og løve.
På en måte synes jeg disse to dyrene representerer meg ganske bra; jeg får ofte morsomme tilbakemeldinger på mine "blonde øyeblikk", noe som knytter meg til sauen, siden den er jo ganske dum! Ikke det at jeg sier at jeg er dum, men det hender jo at man ikke tenker så nøye over det man sier.
Løven derimot, er jo veldig kongelig og sterk. Jeg vet ikke helt på hvilken måte jeg skal knytte meg selv til løven. Men det finner jeg vel ut etterhvert!

Løven og sauen er ihvertfall to flotte dyr etter min mening!

1 kommentar:

Marie sa...

omgaaaaash, vi er begge sauer :O